torsdag den 8. november 2012

Morgenmad med skumfiduser?!

Jeg vil bare lige opdatere på jobfronten: Igår, onsdag, var jeg til mit første møde for Whistlerblacomb. Vi er omkring 50 personer der skal arbejde på Dusty's. Jeg skal arbejde som Food Runner. Gud ske takke og lov! Det betyder at jeg bare skal servere det som alle Serverne har taget bestillingen af. Det vil sige, jeg skal tale minimalt med kunderne. Det vil sige at, jeg og Rory ikke længere behøver at være bekymret for om jeg kvajer mig. (Fedt at han har så meget tiltro til mig. Cheers Rory. :)) Jeg arbejder fuldtids de første par uger, derefter ser de på hvordan tingene ser ud. Feeeedt jo!
Oven i det bestod jeg mit Serving It Right kursus. *Infoservice* Et kursus man behøver for lovligt at må servere alkohol. Dumme dumme kursus. Jeg har taget det én gang og dumpede med et spørgsmål. Men som man siger, anden gang er lykkens gang. Det tog mig t r e dage. Jeg gentager tre dage, at svare på 30 dumme spørgsmål online, og få det dumme citifikat! Men.. Jeg bestod! Det føles (næsten) lige så godt som at bestå sin køreprøve. :)
Jeg vil smutter til mit andet møde. Ser frem til en gåtur på en frisk solrig torsdag formiddag! Livet er vel lækkert! :)

Nå ja. Dave sidder og spiser morgenmad med skumfiduser i. Båbå!

08.11.2012, 11:50, Whistler

Ingen kommentarer:

Send en kommentar